Fredag den 13:e imorgon! bäst ni ser upp!

I morse var det jobb, 8-13, och sedan susade jag iväg med bilen till Kungs där jag satt med Anna och Carro i tre timmar. Efter det vandrade vi runt lite och skildes sedan som vänner (?) Haha öh... jag är trött, och skyller allt konstigt jag kan kommas tänka skriva på detta faktum. (Ganska dumt att vara trött efter idag, när jag börar klockan 6 imorgon bitti, men det är en annan sak)
Det var kul att träffa mina små flickor, vi har inte setts på nästan en hel vecka! :O (natten mellan fre-lör)

Men vi ska ses imorgon igen, så vi hinner nog få en ordentlig dos av varandra :)
Funderar på att ta en tur till NetonNet imorgon efter jobbet oxå - om jag hittar dit det vill säga! Fast i så fall måste jag tanka (Det måste jag iof. även om jag inte ska dit...)

Det tråkiga med att man jobbar lördagar är att man inte alls blir lika glad när man tänker på att det är fredag imorgon som man blir när man inte jobbar lördagar (NEHE?), då känns det helt plötsligt som "är det BARA fredag imorgon?" men jag får tänka på alla goa pengar istället!

Modevisningen syster drog med mig på igår var trevlig, kanske kommer upp bilder någon gång om jag hittar orken till att föra över dem till datorn.
Istället för att bara sitta i soffan igår så spenderade jag alltså 90 kronor på modevisningen, bensinpengar till Mölndal och parkeringspengar för parkeringen. Det blev dyrt jämfört med min planerade kväll att bara sitta framför teven. Men man får ju offra sig lite för sin älskade, bortskämda lillasyster...

Nu tänker jag sitta här och glo in i datan ett tag, och sedan ska jag nog äta något och kanske kolla på avsnittet av Glee som jag missade igår. Ha det göttans!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0