duschelidusch!

Här sitter jag och gör ingenting.
Men det är ju trots allt söndag, så det kanske inte gör så mycket.
Funderar på att hoppa in i duschen.
Inte för att jag ska göra något speciellt, utan mest för att det är så skönt att duscha.
Och så slipper jag ju duscha imorgon innan jobbet.
Det är ju alltid skönt att slippa det.

Men först ska jag bara göra klart mitt "ingenting" här på datan.
Sedan bär det nog av in i mot duschen.
Det är ganska synd att man inte kan lyssna på musik när man duschar!
Jag har försökt ett par gånger, men jag lyckas aldrig höra vilken låt som är på när jag väl står i duschen ändå.
Det kanske bara är våran duschkran som låter för mycket??

Jaha nu vet ni snart allt om att duscha.
Vårat duschdraperi ska strykas om man vill att det ska bevara den där förmågan att stöta bort vattnet. Det har jag läst på lappen när jag duschar. Ja om ni ville veta alltså!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0