life is like a road

Så idag var jag ledig! det var helt underbart efter två helt sjuka dagar på jobbet. Grillad Kyckling för hela slanten!

Jag tog en sväng ner till Kungs och provade en massa kläder, kunde inte bestämma mig för om jag ville ha dem eller inte, och köpte därför inga... får ta med mig ett smakråd någon dag tror jag! 

Vädret var helt udnerbart ute, och nu känns det som vår på riktigt! :D
Vinterjackan är officiellt dumpad! (jag skulle antagligen inte sagt nånting om den, för sist började det snöa)
 
Nu har jag tre heldagar ( nio-tio timmars jobb/dag ) på jobbet innan jag är ledig igen! Men det kommer kännas sjukt skönt när jag får lönen för denna månaden! ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0