filosoferingar en regnig torsdag

God dagens! (Eller det är la snarare kväll)
Imorgon är det fredag, vilket känns skönt - även om jag ska jobba även på lördag!

Imorgon ska vi även vara hundvakt! Fast jag kommer ju knappt träffa hunden eftersom jag jobbar både imorgon och lördag, och sedan nån gång under söndagen ska hon hem igen...  Jaja, det ska bli mysigt ändå!

Torsdagar är tråkiga, inget bra på tv, och man längtar till fredagen!

Hoppas det fina vårvädret återkommer till helgen oxå, för regn är ju inte jätte kul! (men det är 100 gånger bättre än snö i alla fall!)


Jag tänkte på en sak igår, varför sägen man "tänk efter"?
Det är ju mycket smartare att tänka innan lixom!?
Som till exempel när man säger något, det är ju mycket bättre att tänka innan man säger det man ska säga, för annars blir det lätt fel, eller?

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0