Grattis världens bästaste syster!

Det var en hel evighet sedan jag bloggade sist. (och det ber jag om ursäkt för)
Igår jobbade jag hela förmiddagen, och sedan på kvällen träffade jag mina fina vänner på kungs. Marcus var hemma från Norge, så vi fick passa på att träffa honom!

Idag fyller världens bästa syster år, men jag har jobbat hela dagen, så vi får se till att fira henne ordentligt nu på kvällen - och sedan gör vi som vi alltid brukar göra, vilket är att fira henne på midsommar!

Så GRATTIS på henne <3
Hon blir hela 18 år! Sjukt vad tiden går fort!


Hon kommer alltid vara den där lilla plutten som tog en timma på sig att gå hem ifrån skolan, så jag blev orolig och ringde mamma och var ledsen för att Jojo inte kommit hem. (Hur skulle mamma kunna veta vart hon var?)
Hon kommer alltid vara den knäppaste tjejen som tar på sig alla möjliga konstiga kläder för att jag ska kunna fota och filma henne.
Hon kommer alltid vara den jag retar tills hon blir ledsen, och sedan gör att jag får dåligt samvete.
Hon kommer alltid vara den jag frågar om råd, och den jag drar med mig när jag inte känner för att åka någonstans ensam.  
Hon kommer alltid vara den galna spillevinken som alltid verkar ha en massa överskottsenergi, utan att veta vart hon ska göra av den.
och hon kommer alltid vara den jag skulle göra vad som helst för. Om det så vore att hoppa framför ett tåg.

<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååååh va snäll du är min kära syster!!!!!! Förlåt att jag kom hem så sent, vi får ta igen det imorgon istället! <3

2011-06-24 @ 00:08:10
URL: http://johannameh.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0