two weeks to go!

Tjingeling!
Ledig en heeeeel helg, vilket känns helt ofattbart skönt!
Har spenderat hela dagen på kungs med mor min.
Vi började med att inhandla en högtalare, väldigt liten och smidig, men ändå med bra ljud!
sedan lånade jag lite böcker till turkis på biblan, och efter det shoppade jag en skjorta och ett par trosor på Ginas rea.

Efter det satte vi oss ner och fikade ett tag, och sedan växlade jag pengar inför resan, så nu är det fixat oxå!
Det är ju trots allt bara två veckor kvar! hihi! Snart kan jag börja packa till och med ;)

Efter det såg mamma tyvärr att det var rea på stadium, så då fastnade vi där inne i en evighet, och jag höll på att dö av uttråkning! Men nu är vi hemma igen, och jag ska ta och käka lite godis och njuta av en lugn  - ledig - lördagskväll! :D


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0