tjo vad det går undan!

Hej! Här kommer ett mobilinlägg, så jag ber i förväg om ursäkt för eventuella stavfel! ;)
i morse blev jag väckt av mobilen som ringde - klockan sju - det var jobbet som undrade om jag kunde komma in och jobba. Halvt i sömnen förklarade jag att jag redan hade hela dagen uppbokad. Sedan när jag lagt på och skulle somna om så var jag helt plötsligt helt klarvaken, och det var något fruktansvärt ljust i rummet!
jag försökte hänga för filtar framför min vita rullgardin, utan att det hjälpte, så det slutade med att jag tog med mig täcke och kudde ner i källaren och efter att jag dragtit för alla gardiner där så somnade jag tillslut om på min föredetta madrass!

jag hade tänkt berätta om resten av min dag oxå, men eftersom det tar en evighet att skriva på mobilen så har jag blivit trött i armarna. Jag berättar helt enkel mer imorgon! God natt!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0