Living the f**king dream!

Solen steker, och lika så gör jag!
Har legat i solen ända sedan den dök fram bakom molnen vid kanske elva!(?)
Spotify är på, på hög nivå, och sommarkänslan är enorm!
Har haft citron i håret för att försöka bleka det lite, men vet inte riktigt om det gett någon effekt. Jag ser baras ut som ett troll, med trassligt och lockigt hår... Kinderna är lite röda, och färgen börjar sätta sig sakta men säkert!
Tvättmaskinen går i ett, och efter denna maskinen är ALLT tvättat, utom sådär en fem plagg kanske!

Resväskan ropar på mig från källaren, men jag har inte riktigt lust att ta fram den ännu eftersom solen ropar på mig utifrån.

Längtar till stranden, men vill inte åka själv, fast om jag ska vara helt ärlig har jag nog fått nog med sol för idag, och längtar till duschen. Svetten dryper lixom...

Tänkte baka rabarberpaj, fast jag har ingen aning om hur man vet om rabarberna i trädgården är färdiga eller ej, så antingen får jag ringa mamma och fråga, eller så skiter jag i det.

Fan va det är skönt att vara ledig! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0