Jag måste ringa Carina

Jag hade en jätte trevlig kväll/natt igår.
Vi åt grillat och drack gott, och senare begav vi oss mot lygnevi där vi dansade och lyssnade på Larz Kriterz och Scotts


Vid två åkte vi tillbaka hem till Cissi där vi somnade snabbt som attan.
Sedan hade vi en mysig morgon, där jobbet försökte få in mig och jobba, och vi åt frukost ute i värmen.

Resten av dagen har spenderats i solen (så mycket som man nu har orkat), det är så galet varmt ute att man typ dör efter att ha legat stilla i fem minuter. Men vi ska la inte klaga!

Om ett tag ska jag in till Göteborg för att fika och sedan gå på bio med Caroline och Anna. Baksmällan del 2 blir det! Så jag förväntar mig ett och annat skratt ikväll - om jag lyckas hålla mig vaken igenom filmen det vill säga...


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0