fortsättning från kvällens berättelse...

Ja igår då, så blev jag upphämtad klockan tolv, och jag och flickorna åkte iväg till Allum. Vi hade bestämt oss för att vi skulle hitta klänningar att ta med till turkiet, eftersom vi allihopa kände att vi inte har några roliga. DEt slutade med att vi åkte därifrån utan att ha köpt en enda liten trådrulle. (?)
Vi fick ätit lite lunch i alla fall, och medans vi satt där så bestämde vi oss för att åka dit där vi hör hemma. (Espresso house)

Ja så det slutde alltså med att vi åkte tillbaka till Kungsbacka och satte oss på vårat favorit café och fikade. 
Men mysigt var det i alla fall!

Senare på kvällen åkte hela familjen ner till Harrys och åt middag. Det va mysigt, och mamma hade köpt en massa trisslotter, så vi satt där och skrapade medans vi väntade på våran mat. Hela familjen spelberoende kändes det som!

Idag är det måndag igen, vilket känns lite trist, och innan jag hunnit fatta någonting så kommer det vara midsommar. Fast jag ska ju jobba då med, så det känns inte sådär överdriver spännande med midsommar i år.
Efter det har jag dock semester, och det är jag riktigt taggad för!
Så nu ber vi för fint väder om en vecka!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0