Dagens väderleksrapport (?)

Det är den 21 juni, och jag har inte badat en enda gång i år!
Och om vädret fortsätter som det är just nu, så tror jag inte att det kommer bli ett första dopp förens i turkiet!

Vädret på midsommar ser ut att bli grymt tråkigt. 14 grader, och molnigt. vilket suuuuuger!
Men jag håller tummarna för att det ska bli fint väder veckan efter midsommar, eftersom jag är ledig då.
Sedan, när vi åker till turkiet får det gärna vara tråkigt väder här igen ;)

Jaa, som ni märker så hade jag inte särskillt mycket att blogga om eftersom jag skriver om vädret...
Men nu vet ni hur vädret skulle bli om jag fick bestämma! ;D

Bye bye!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0