14 juni

Lite träningsverk i benen har jag allt efter gårdagens cykeltur. Vilket bara bevisar ännu mera hur mycket jag behöver träna. Så jag antar att jag får försöka cykla till jobbet nån gång i veckan för att försöka få igång konditionen lite grann.
Sedan vill ju syrran få mig att följa med och träna oxå, så jag antar att det är lika bra att jag hakar på det oxå...

Jag blir alltid lika förvånad när en stor blå buss kommer inbackandes på våran gata!
Tror det är busschaffisen som har rast eller något, för nån gång varannan vecka typ, så kommer en helt vanlig linjebuss inbackandes och parkerar vid huset bredvid oss.


Idag börjar jag jobba tolv. Skulle börjat fyra, men han ringde igår och frågade om jag kunde börja tidigare eftersom vi har så mycket skolavslutningsbeställningar. Så lika gärna som att sitta hemma tills klockan fyra så kan jag ju vara där och få lite extra pengar!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0