känner mig som en zombie

och jag ser nog ut som en oxå...

Kunde inte sova i natt, och när jag vaknade kändes det som om klcokan var tre. Men den var sex, och jag kunde inte sova mer eftersom jag började jobba sju.

Efter det har jag jobbat jobbat joooobbat, och sedan fick jag gå tio minuter tidigare! tjoho!
Så jag drog till systemet, där jag känner mig som en liten plutt och det känns som om alla glor på mig och tänker att jag inte får vara där.

Kassörskan bara glodde på mig och scannade inte in mina varor, så jag räckte fram körkortet till henne. Antar att det var det hon väntade på(??)

sedan körde jag hem. Nu är jag hemma! Har fått min kära Glee skiva och ett jätte knäppt brev som jag stör mig på (jag fattar inte vad det betyder, men om det betyder det jag tror så hatar jag det). Men jag får la fråga mama o papa vad det betyder när dem kommer hem igen.

Nu ska jag äta kladdkaka och kanske kika lite på Glee... med risk för att jag somnar.

PS. DET ÄR INTE FREDAG IDAG MATILDA!!!! DS.

Jag tror det är fredag hela tiden, så om jag inte dyker upp på jobbet imorgon är det därför  ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0