back to business

Det känns väldigt konstigt att vara hemma!

Mamma hämtade mig på flygplatsen i morse. Vi landade vid sex, svensk tid (sju i turkisk) och så var vi la hemma strax efter sju.
Jag tog upp mina blöta badkläder och badhanduken från resväskan och hängde dem på tork.
Sedan hälsade jag på pappa och gick sedan och la mig.

Jag tror min säng har blivit mjukare medans jag var borta! Den var så himla skön!
När jag vaknade (Hade ställt in väckning på klockan elva för att jag inte ville sova bort hela dagen) så hade mamma och pappa åkt. Dem skulle ner till Tyskland.

 Så jag gjorde goda ägg och bacon mackor till frukost, och sedan tittade jag och JoJo på Pirates of the Caribbean.
Efter det satt jag i flera timmar och ladda över bilderna till datan och skrev ihop det förra inlägget.
Det tar ju sju hundra år att ladda upp alla bilder på blogg.se, men men, man får offra sig!

Jag försökte ta i kapp mig lite på facebook, men kom fram till att jag inte var så intresserad av vad folk gjort hela veckan jag vart borta, så jag la ner det ganska snabbt.

Sedan åkte jag och syrran o handlade lite mat, och så lagade vi middag! kycklingklubbor med klyftpotatis!
Skönt att slippa sitta på en restaurang och vänta på maten.

Men sverige är sjukt kallt! jag fryser till och med inomhus!
Fast det är ganska skönt att slippa svettas konstant!

Nu längtar jag till sängen, men jag "fruktar" morgondagen! Dags att återvända till jobbet!
Semestern gick för fort! Det vore skönt med en ganska lugn dag på jobbet imorgon, så att jag kan försöka komma tillbaka in i rutinerna!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0