you gotta love sweden in the winter!

hej! Jag har lyckats komma fram till hur jag kan blogga från mobilen! Lycka!
I morse var det snökaos, det är det i o för sig fortfarande, men ni fattar! I morse i alla fall, så skottade jag av min bil med min lilla borste, den är kanske tre-fyra decimeter lång, men när det blev för jobbigt tog jag fram våran stora "gatuborste", och la ifrån mig den lilla på taket.
Så förut, när jag skulle hem från jobbet hittade jag inte min borste! Så plötsligt slår det mig vad som hände i morse, och där under snön på taket låg den. Kul om den hade flugit av bilen när jag åkte till jobbbet i morse!
När jag väl hade lyckats köra hem kom den kluriga biten. Att parkera bilen. Våran gåta har inte blivit skottad än, och när jag försökte svänga in på uppfarten stod jag stilla. Jag gasade och gasade, men hjulen bara spinnade runt! Bilen dog typ fyra gånger, och jag vet inte hur många gånger jag fick backa fram och tillbaka innan bilen rörde sig!

Kommentarer
Postat av: Sigvelily

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-12-02 @ 08:00:27
URL: http://sigvelily.blog13.com

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0