Tjingeling!


Ännu en dag i denna otroligt långa veckan. Jag tror aldrig att en vecka varit så lång tidigare!
Det känns som om varje dag är två dagar. Kan bero på att jag vill att denna veckan ska vara över, eller så kan det bero på att det är så lugnt på jobbet att det inte finns så mycket att göra... vilket det än är så är det ändå äntligen fredag imorgon - såååå skönt! Jag hoppas på en utgång, men vi får väl se om det blir en eller inte :P

Imorgon är det sista dagen på praktiken! vilket känns jätte kul! :D
Fast så fort jag tänker på att jag ska börja jobba, och ha stängning (som jag bara haft en gång innan) på måndag så blir jag jätte nervös..!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0