slappis

Nu har jag haft min mobil... ett tag! haha jag orkar knappt räkna hur länge det blir -men det blir la 6 dagar tror jag, och jag har redan märkt hur mycket mindre jag anväbder datorn.
"Jag behöver inte nått internet till min mobil, då kommer jag bara blir beroende"
Japp det var precis det som hände. Och jag har inte ens internet på den än! Jag använder mig av internetet här hemma...

Jag har inte kollat mina mail sedan i tisdags, jag har blivit sämre¨på att uppdatera bloggen, och så vidare (Bara för att dem sakerna inte funkar på mobilen) (Eller okej, mail funkar ju att ha på mobilen, men jag har itne lagt till det än!)

Jag vet inte vad jag ville komma fram till, men antagligen att jag blivit för slapp för att orka sätta på datorn nu när jag kan göra så mycket mer på mobilen!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0