it's not like i've got something better to do

Igår var det en lång dag på jobbet...
Jag kom hem lite efter halv nio med en lätt huvudvärk och en enorm ryggvärk. 
Tittade på Avatar, suckade över hur tråkig våran värld är mot deras färgglada djungel, åt godis, och höll på att somna.

Idag har jag inte gjort mycket än. Jag vaknade av min inre väckarklocka kvart över nio. Slappade lite, och bestämde mig för att gå upp.

Ikväll blir det fika, eller middag eller nått sånt med mina fina vänner. ska bli mysigt! 

Snart är januari över... det har gått galet fort!

Jag har förresten bokat en tid hos frisören! så på Alla hjärtans dag ska jag äntligen få bort min utväxt... :D
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0