crazy

Så jag skulle vara duktig och åka och träna. Jag tog på mig kläderna och gick ett par varv här hemma, bara för att dra ut på tiden. Sen lyckades jag tillslut tvinga mig ut till bilen. Jag skrapade den (yiha!) och åkte iväg.

På friskis parkering var det helt smockat. Det brukar vara fullt utanför så man får åka bort o ställa sig vid arbetsförmedlingen ibland, men nu var det HELT fullt även där. Helt sjukt mycket bilar. Jag var såååå sjukt nära på att åka hem igen, men jag tänkte - okej jag åker ett varv till, och finns det fortfarande ingen plats då så åker jag hem! Men då hittade jag såklart en plats...!  Nu ska jag måla en karta bara för det, så ni får se!


Vill bara tillägga att kartan kanske inte är så skalenlig, och att folk även hade parkerat runt hela friskis huset oxå!
japp nu vet ni!

Nu ska jag ta på mig lite kläder och ta nått att äta!

Kommentarer
Postat av: Marcus Gyllander

hahaha älskar din skiss! Jag fick knappt plats ja heller! Fick ställa mig i den första parkerings raden där du stod fast den närmaste! Men fick åkta runt i typ 5 minuter å leta! Värsta Gekås feeling!

2011-01-31 @ 22:27:01
URL: http://gyllis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0