Grattis Emma!!

I dag fyller en av universums sötaste människor år, Emma Grann, men eftersom hon befinner sig så långt borta just nu så får jag skicka hundratals luft-kramar till henne istället för att krama om henne på riktigt!

Hela 18 år gammal, sjukt va tiden går fort, och vad gammal jag känner mig helt plötsligt! ;)

Det finns så sjukt många saker jag tänker på när jag tänker på Min lilla extra-syster! Det första är hur mycket jag saknar henne! Jag vet inte hur många gånger jag trott att jag sett dig på stan, och sedan kommit på att det inte kan vara du eftersom du är på andra sidan havet!

Jag tänker på hur vi brukade åka och träna, pusha varandra hela två gånger i veckan. Gud vad ingen av oss ville, men ändå kämpade vi oss dit.
Alla våra musikvideor vi gjorde på sommarloven när vi var mindre  och bara sprang runt och töntade oss.
Alla fotograferingar som vi gjorde med "filtarna" där ni lekte modeller och jag fotograferade, alla äventyr till Brännö och sommardagar vid lygnern, och alla våra midsommrar och nyårar ihop! 

Alla våra resor till bland annat spanien  (the toiletpaper is stop) ;)
Alla gånger ni kom hem från skolan och jag ville leka café där jag gjorde erat mellanmål, eller där jag gjorde lekar med lappar som jag gömde och som ledde er till godis... haha!

Det finns 18 år av minnen, och jag håller saknaden av dig medans du är i USA under kontroll genom att läsa din blogg, så keep up the good work, så kommer tiden flyga fram och du kan få dina kramar på riktigt!




Saknar dig emmasi pemmasi pop, Hoppas du får en underbar födelsedag!! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag började ju nästan gråta!

jag saknar dig med! Tack så mycket! Och fler år av minnen ska det bli :)



KRAAAAAMAR

2011-02-13 @ 15:43:10
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0