Tjobido!


Idag har jag jobbat lite, och sedan tog jag en tur in i butiken igen och handlade med mig middagsmat.
Jag körde hem, och lagade lunch, och sedan ringde syrran och ville bli hämtad.

Jag hade sagt att jag kunde köra henne om hon slutade innan jag åkte hem från mitt handlande, men eftersom jag hade hunnit hem och börjat laga mat så kände jag inte för att sätta mig i bilen igen, så hon klagade lite på mig, och sa att hon skulle gå och köpa godis.

Sedan kommer hon hem med godiset, och ställer påsen på vardagsrumsbordet, sedan går hon och hämtar en knäckebrödsmacka... va??

Ofta man går och käkar knäckebröd när man precis köpt en stor påse godis lixom??

Vi tittade på mamma mia! och nu lyssnar vi på soundtracket, haha!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0