Äntligen fredag

God morgon! Sitter här efter en dusch och känner mig allmänt glad.

Jag börjar jobba ett idag, så jag har gott om tid på att sega med att klä på mig och äta något.
Sen jobbar jag till kvart över åtta, och då kommer pappa in till jobbet och så kör han mig till Anna!
Eftersom jag kommer så sent så ska mina söta vänner laga mat utan mig så att den är klar när jag kommer, och så ska vi käka middag - sen får vi la se vart kvällen leder ;)

Min moster Veronica är hemma i sverige på besök, och jag hoppas vi kan ses under lördagen!! Hihi! :D det var en hel evighet sedan vi sågs!!


Så om jag är lite dålig med uppdateringen så vet ni i alla fall varför nu ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0