Roadtrip till Ullared

Då var dammsugaren och andra roliga saker inköpta. Redo för det nya året och ett nytt kapitel i livet.

Hämtade upp mina underbara vänner i Anneberg strax efter tio i morse, och sedan susade vi iväg ner för motorvägen.
Framme i Ullared var det kaos på parkeringen, och en plats i princip längst bort, men glada var vi ändå.
Väl inne var det inte så himla farligt med folk. Så länge man ställde ifrån sig vagnen. För när man skulle fram med den gick det i snigelfart!

Vi rotade och kikade och packade våra vagnar fulla, och sedan mitt i tog vi en lunch-macka uppe på cafét.

Sedan fortsatte vi vidare och packade på oss ännu mer. Slog återigen rekordet på hur mycket jag handlat för, men denna gången så är det ju lite förståeligt eftersom jag köpte både dammsugare, brödrost och strykjärn.

Efter vi betalat så gick vi upp till bilen och lämnade våra saker och sedan vandrade vi ner och käkade kebab. Anna fick inte sin pizza och hon fick pengarna tillbaka och köpte en korv istället.

Och sedan susade vi hemåt igen. Mycket mysig dag, lite ont i "gas-foten" men annars är allt bra!
Börjar bli lite av en årlig tradition att vi åket till Gekå's innan jul!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0