weekend på Tjörn

Jag slutade jobbet klockan kvart över åtta på fredagskvällen och satte mig i bilen mot Tjörn.
En timma senare anlände jag, och Anna, Carro och Linnea höll på att göra sig i ordning. Jag trodde att alla redan skulle ha ätit och hela köret, men dem hade inte ens börjat med maten så jag missade ingenting ;) Sedan kom
Adam, Jim och Oden, och vi lagade maten, åt och dansade hela kvällen typ.
Vi låg ute och tittade på stjärnorna, och träffade tidningsbudet klockan tjugo över fyra på natten, så frågade anna honom på skämt om hon kunde på en tidning (Göteborgsposten) och han ba "visst" och så fick hon en. haha!
Caroline var världens sötaste och gav mig en film <3

 



Sedan på lördagen städade vi upp lite efter kvällen innan, och sedan efter frukosten vandrade vi ner till havet och några knäppisar badade.
 

Vi lagade lunch, och sedan åkte vi över till fastlandet till stenungsund där vi satte oss ute i hamnen och drack kaffe.

Efter det fick vi för oss att bowla, så vi stack iväg och bowlade en timma, och efter det åkte vi tillbaka till stugan och köpte med oss pizza på vägen.

När vi hade ätit tittade vi lite på film, och flummade, vi var ute och glodde på stjärnorna igen, och sedan stannade jag och anna uppe hela natten eftersom vi inte kunde somna.
Klockan sju i morse lyckades vi tillslut slumra till i ett par timmar.

Sedan när vi vaknade igen vid elva så åt vi frukost, städade efter oss och packade ihop våra grejer. Sedan packade vi in allting i bilarna och jag Carro och Anna drog till Espresso house och tog en kaffe innan vi åkte hemåt. En väldigt lyckad helg som kändes jätte lång, men samtidigt gick jätte snabbt!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0