shooes :D

Idag har jag redan hunnit med en massa!
Åkte hemifrån strax efter klockan tio, och tog en vända inne på skopunkten. Jag är i så stort behov av skor nu att mina alternativ är vinterkängor eller trasiga tygskor med hål i tårna.
Jag fick köpt tre par nya skor! - det billigaste på köpet ;) haha!



Sedan åkte jag vidare till kungs, där jag fick köpt ett par jeansshorts. Vill hitta nån skön fin sommarklänning, men allt som finns att välja på just nu är typ långklänningar eller byxdräkter. Jag vill utomlands och shoppa lite roliga saker som inte alla andra svenskar har på sig!

men, men... nu är jag hemma igen, och tänkte äta lunch och sedan sola lite kanske!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0