everything and nothing

Nu har jag gjort om headern lite igen! Ny bild på mig, och en liten bild på mina fina kleemensare! <3

Denna veckan blir en lugn vecka på jobbet, till skillnad från förra veckan, så idag slappar jag bara innan jag ska iväg till jobbet klockan fyra! :)

Mamma verkar ha lite smått panik över att jag ska köra till Tjörn själv på fredag.
Men det finns ju GPS (tack gode gud, annars hade jag nog hamnat i norge eller nått(fast då kunde jag ju hälsat på marcus)), och det värsta som kan hända är att man kör lite fel och får vända.

Haha fint att jag gjorde en parantes i parantesen!

Fick frågan härromdagen vad jag önskar mig i 20 årspresent... ska man behöva tänka på sånt nu oxå? usch nu fick jag nästan lite ångest! jag fyller 20 om typ en månad! hjälp... :O

Nu är jag hungrig, så jag ska nog rota fram lite lunch!

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha söt!

2011-04-05 @ 20:35:17

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0