Vill ha jobb jobb jobb!

Hejsan!
Idag har jag pluggat lite teori, tagit en lång dusch och träffat jobbcoachen.
Kan jag inte bara träffa nån arbetsgivare som är som hon??
Jag hade fått jobb direkt! seriöst!
Hon säger att allt går jätte bra och att om jag väl kommer till en arbetsintervju så kommer jag få jobb direkt.
Så det känns ju ganska positivt just nu. Lite tomt på intervjuer bara.

Fast när jag väl kommer till en intervju så kommer jag väll vara så jäkla nervös att jag glömmer bort vad jag ska säga. Det var jag i alla fall sist.

Men ändå. Jag vill ha ett jobb! Tycker det ska bli skit kul att jobba, lära mig nya saker som jag kan ha nytta av, och tjäna EGNA pengar!

Men tills dess så har Anna och jag kommit fram till att vi snart får ta och åka in till stan och sjunga lite.
Då kommer vi få en massa pengar för att vi sjunger så dåligt och alla betalar för att vi ska sluta! En helt vattentät idé!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0