Sömntuta


Jag är så galet trött. Somnade efter tre någon gång efter att ha legat och vridit mig fram och tillbaka utan minsta tecken på sömn. Sedan vaknar jag vid åtta. Nej, det är inte dags att gå upp än sa jag till mig själv och kröp ner under täcket för att slippa se ljuset.

Sedan vaknade jag halv tio och bestämde mig för att gå upp och inte sova  bort hela dagen. Känner mig som en zombie. Ögonen känns som om de går i kors och jag vet inte vad.

Jag har mailat en kille om en praktikplats. Först ringde jag, men han ville att jag skulle maila och berätta mer om mig själv där. Så vi får la se vad han tycker.

Det är nog allt jag lyckats åstadkomma idag än så länge.
Eller nej, jag har lyckats använda våran scanner. Jag har aldrig förstått hur den fungerar, men det visade sig att det inte fanns någon påslagningsknapp, utan alls som behövde göras var att sätta i sladden (som låg rejält gömd) och sedan var det bara att slänga in papprena och köra på. Nu kan jag det oxå.

Kommentarer
Postat av: simone

så sööt :D

2010-09-30 @ 16:54:57
URL: http://fattybom.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0