Narkolepsi-attack??

Hejsan! idag har jag varit och jobbat igen. Helt galet trött var jag i morse.
Men jag tog mig upp, och så övningskörde jag till jobbet, och jag började känna mig ganska pigg, men så när jag varit på jobbet i ungefär tio minuter kändes det som om jag skulle somna. Typ bara ramla ihop där jag stod. helt knäppt.

Så när klockan var runt halv nio och jag fått igång datorn och börjat göra det jag skulle göra så mindes jag plötsligt inte hur jag skulle göra, jag hade antecknat, och vi hade kopior där vi hade ringat in vilka fält jag skulle fylla i. Men jag kunde inte minnas, och den sa att något var fel. Jag höll helt seriöst på att bli galen och kände för att ställa mig upp inne på kontoret med lugnt arbetande människor och skrika och slita av mitt eget hår. Sedan plötsligt, som från ingenstans kom lösningen. Plötsligt mindes jag hur jag hade gjort häromdagen, och allt löste sig.

Efter jobbet kollade jag på Kung fu panda, sjukt rolig film! sedan blev det thai mat, och nu tänkte jag glo lite mer på film!

Ha en bra fredag allihop!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0