Inlägg nummer 700

Detta är mitt 700:ade inlägg. Låter ganska lite, men samtidigt mycket... haha!

Idag var jag uppe med tuppen (9.00) för att åka till gymmet.
Jag cyklade iväg med syrran som skulle börja skolan vid 10 - gymmet ligger typ vid hennes skola.

Sedan körde jag på på gymmet, tog det lite lugnt på bandet dock, och gick i uppförsbacke istället för att springa, på grund av min "klump" i halsen som jag hade igår. Halsen gör förövrigt lite ont idag med!

Sedan cyklade jag hem, och klev halvt död in i duschen! Nu är jag helt slut och ska snart äta lunch, men först måste jag lösa lite saker med Bengtssonstrafikskola. Lite virrigt.

På min lapp jag har står det att jag ska på miljö teorin ikväll, men på internett står det landsväg. Så när jag ringde sa hon att det var landsväg somdet var - så nu verkar det som om jag får skita i miljö teorin helt eftersom det inte finns någon lektion innan jag tar mitt teoriprov.

sen vid halv två ska jag iväg och träffa Anna, Carro och Marcus! ska bli kul för det var ett tag sen vi sågs nu! :D


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0