Höst-snack

Jag tror knappt att jag håller på att skriva detta men:
Jag ser typ, nästan, liite lite granna fram emot hösten. Eller de varma gosiga kläderna i alla fall.
En gosig, mysig stickad tröja, eller en tjock vinterjacka. Eller att krypa ner i sängen under ett tjockt mysigt täcke en kall dag.

Men jag längtar inte till mörkret, kylan, regnet eller snön. Och ABSOLUT inte julen. USCH! jag vet inte vad det är med mig. Julen kan verkligen vara jätte mysig, men nej jag fattar inte folk som går och längtar efter den flera månader i förväg. Nån vecka innan, då kan jag börja längta.

Har förresten beställt en vinterjacka från ellos! Den kommer inte förens i december (jätte konstigt att det tar så lång tid!), men jag hoppas den passar! 

Jag brukar inte gå runt och leta efter vinterjacka förens jag har gått runt och frusit med höstjackan i typ tre veckor. Så det är något helt nytt att typ ha det fixat tre månader innan...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0