wierd



Tjing!
Jag har fortfarande knappt fattat att jag har körkortet, även om jag redan varit ute och kört.
Anna kom förbi förut, och vi åkte och hämtade Carro. När jag skulle gå in i bilen kändes det som om jag höll på att begå något brott typ. Sedan hämtade vi som sagt Carro, och åkte till Kuns för en fika.
Mycket mysigt!

Sedan åkte jag ensam - för första gången - bort till bowlinghallen och hämtade upp syrran och italienskorna som hade bowlat med skolan. Och i åkte hem.

Det känns så sjukt galet hela grejen, och jag känner mig alldeles för liten för att köra runt i våran sjukt vackra, rostiga saab. Alldeles nyss så satt jag ju och grävde i en sandlåda för att hitta till Kina...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0