Tänk inte



Jag tänker på 70.000 saker på en och samma gång, blir helt galen, och kommer inte fram till någonting.
Mina ögon värker av trötthet.

Jag var på ett möte med Ica Maxi idag, och jag ska börja praktisera där, vilket ska bli jätte roligt!
Lite nervöst, men sjukt kul att ha något att göra och få lära mig nya saker! :)

Det som däremot inte är lika kul är informationen jag får från kompetenscentrum.
Jag blir helt förvirrad, får ingen information om hur det ska gå till, och vet inte vad jag ska göra med någonting.
Jag får fråga imorgon, och försöka få klart allting.

Sedan får jag ringa tillbaka till Maxi imorgon - för min nya handledare skulle vara bortrest - och bestämma när jag ska komma dit!

Ska försöka slappna av nu och kanske ta något att äta eftersom magen gör lite uppror...
Men om jag känner min familj rätt så blir det inte middag än på ett tag. Antar att jag får laga mat idag igen om jag vill äta nu! haha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du fått praktikplats! Grattis! Kram Anna

2010-10-22 @ 07:48:39

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0