Missy Bitchy

Hon är faktiskt lite bitchig den där bilen!
Mamma bad mig komma ner till ishallen - hennes och syrrans andra hem - och lämna lite sytråd. (Dem syr årets tävlingsklänningar)
Så jag packade på mig ett par trådrullar och åkte iväg.
Andra gången jag körde den lilla bilen - första efter att jag fick körkortet.

I två korsningar segade den sig ut - tur att det inte kom några bilar. Den kryper verkligen fram och jag gasar på, och den brummar bara.

Men på vägen hem gick det bättre. Jag startade på tvåan istället. I alla korsningar. Det gick super. Eller ja 'super' kanske är att överdriva, men mycket bättre i alla fall.

När jag skulle parkera så dog hon två gånger när jag skulle backa. Jäkla känslig på kopplingen den dära...

Från och med nu tänker jag officiellt starta på tvåan. Bara så ni vet!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0