hemskt :(

Anna frågade mig igår om jag hade hört om en kille som tog självmord live i webcam på flashback.
Det lät så hemskt att jag var tvungen att själv gå in och titta på "tråden" som det verkar kallas...
Det var jätte många som betedde sig elakt och nästan pushade på, medans det var några som försökte stoppa honom. Men han verkade ganska besluten att göra det ändå.
Efteråt skrev folk "har han gjort det?" "är han död?" och så vidare och någon länkade till en video med bilder från webcamen. Sedan först långt senare frågade någon om nån hade ringt polisen...

Jag vet inte om jag har någon knäpp inre dödslängtan eller nått, men jag kände bara att jag ville se typ någon bild.
Puckad som jag är öppnar jag länken till videon med snabbspolade bilder. Gissa om jag ångrar mig. Så jäkla hemskt när han trär snaran runt halsen och hänger sig. sedan dinglar han där. Jag tittade knappt två sekunder, ändå hann jag se allt det.

Sedan efter det skulle jag gå och sova. Det gick ju bra. Inte.
Så fort jag blundade såg jag bilderna i huvudet, och tänkte på den stackars pojken, hans familj och alla som faktiskt hade varit "där" när han gjorde det.
Jag sov inte så bra i natt kan man säga. Det kändes som om någon skulle smyga upp till mig och strypa mig med.
Så ett tips. Kolla inte på bilderna. Speciellt inte innan du ska sova...

Hoppas killen kommit till en bättre plats!

Kommentarer
Postat av: guevacci

tack som fan :D hoppas du följer den ^^



kul att du är med :)

2010-10-14 @ 10:16:28
URL: http://guevacci.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0