hej hej!



I alla fall för just nu!

I fredags var vi som sagt ute! Vi hamnade på Jamas, och hade riktigt kul!
Vi dansade och käkade på lill Amandas innan Anna och Carro följde med mig hem och sov över här.
Vi somnade nog runt fyra - det var i alla fall då jag tittade på klockan sista gången.

Någon gång runt elva, tolv på på lördagen blev Carro hämtad av sin mamma, och Anna stannade kvar.
Vi käkade frukost i typ tre timmar och efter det flummade vi till typ fem, då hon blev hämtad av sin pappa.

Resten av dagen slappade jag bara.

Idag är jag någorlunda pigg igen. Känner mig inte trött i kroppen efter min första vecka på jobbet, och börjar bli ganska redo för att påbörja min andra vecka imorgon.

Idag är förövrigt en sån där konstig dag när man inte riktigt vet vad klockan är. Den är tio i tolv, samtidigt som den i huvudet redan är tio i ett.
Jag blir typ helt förvirrad och vet inte vilken tid jag ska följa.
Får kontrollera en extra gång i kväll så att min klocka går rätt så jag kommer i tid till jobbet i morgon!

tyvärr så verkar jag vara på väg att bli förkyld. Trycker i mig c-vitamin tabletter och dricker alla möjliga drycker för att bekämpa den. Kan ju inte gå runt på jobbet och snora..!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0