En onsdag

God kväll!
Idag var det frost, ja FROST! Helt galet. Det var minus två grader när jag tittade på termometern första gången och sedan när jag skulle cykla hemifrån kvart i nio var det +0,9! BURR!
Jag tog på mig halsduk och vantar och trampade iväg till kompetens centrum.

Vi gjorde en "se varandra i ögonen" uppgift där vi skulle ställa oss i rätt ordning från ljusast ögonärg till mörkast.
Jag hamnade nog typ som femte eller sjätte person från ljusast. Sedan pratade vi om löner, och om vad vi tyckte var "skitjobb".


Var tvungen att fotografera o kolla!
det var sjukt svårt att försöka bedömma vart man själv skulle stå!
Jag tror att jag har ganska olika ögonfärg i olika ljus. På bilden står jag framför ett fönster, och kortet är taget utan blixt. Har man blixt ser mina ögon gråare ut...
Nu vet ni ;) haha


Efter att vi slutat cyklade jag iväg till Kungs där jag träffade Anna och Carro.
Vi käkade lunch på Espresso house, och sedan satt vi där tills halv fem.
Haha de borde ju tro att vi inte har nått liv som hänger där hela dagen - Vilket vi i o försig inte direkt har...


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0