Dagens I-landsproblem


Första gången jag tyckte det var jobbigt att ha körkort hände precis.

Ganska oväntat eftersom jag trodde det skulle ta bra mycket längre tid innan jag tyckte det var jobbigt!

Pappa har precis bytt till vinterdäck - det var inte det jobbiga!
Så när han gjorde det märkte han att någon jäkla ventil är lite sönder.

Nu kom han in till mitt rum och så vill han att jag ska åka och byta den. JAG - Åka till en däckfirma!?
suck!

Jag vet la inte vad man gör där! Jag kommer ju gå in som värsta tönten och försöka förklara på mitt o-bilkunniga sätt att något behöver bytas. Vad gör man medans dem byter saken? Vad svarar jag om dem frågar några frågor? Ska jag köra in bilen i huset eller parkera utanför?

Som ni ser är detta en grymt jobbig uppgift!

:(


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0