Brännskador



Jag har fått en blåsa på mitt lillfinger för att jag bränt mig.
Så jäkla ont gjorde det!
Jag och syrran poppade popcorn i popcornmaskinen, och när dem är klara så ska man vända på hela grejen och hälla över dem i en skål, bara det att jag kom åt med fingret på det sjukt varma som poppar popcornen.

Spolade vatten på i en hel evighet och sedan satt jag och tryckte med en isbit på. Så fort jag tog av isbiten började det bränna i hela fingret. Det gör fortfarande ont men nu har jag tagit på lite salva och jag har en fin vit blåsa...


Idag var jag i Göteborg med Anna och Carro, jag fick köpt en ny foundation - mycket mer shopping än det blev det inte.
Vi gick i ett par affärer, men sedan var vi hungriga så vi satte oss på espresso house. klockan var runt två, och vi satt kvar där ända tills klockan sex. Då gick vi till tåget opch åkte hem.

Vi hamnar alltid på espresso house och när vi väl sitter där så pratar vi i timtal <3

När jag gått hem - bussen gick åt fel håll, så det går fortare att gå än att åka runt hela vägen - så stekte jag köttfärs och jag och syrran åt tacos.
Resten har jag redan berättat om. Förutom delen med att vi åt popcornen, kollade på film och rotade i våra giganstiska godispåsar från maxi.


Kommentarer
Postat av: Cissi

ajaj :(

2010-10-02 @ 22:35:43
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: emma och bea

Checka in modellen Beas outfits den här veckan och säg vad du tycker!!

Fin header föressten!



Ps: Tävlingen om färgade linser avslutas 00:00 så du har fortfarande chansen!!

2010-10-03 @ 10:31:24
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0