update

Jag köpte mitt billiga godis i måndags, och jag har knappt ätit någonting! Typ fem bitar! :O
Jag är så galet grym! Okej kanske inte, för om sanningen ska fram så har jag inte tid...

Det är nyttigt att jobba...?

Jag tar fel på dagarna hela tiden. Igår trodde jag det var fredag, idag trodde jag det var onsdag. Helt snurrigt. Bara så ni vet så är det fredag imorgon! eller?

Mitt huvud värker, men nu ska jag inte sitta här och klaga!

Galet mycket folk idag på jobbet med, och jag fick prova på att vara lite i självscanningen.
Det börjar gå bättre för mig! tjoho! Inte för att det direkt gått dåligt eller så, men ni fattar ;)

Japp det var nog allt jag vill kläcka ur mig idag. Som ni märker så påvärkar inte bara jobbet mitt godisätande utan även mitt bloggande. Det blir la typ max en gång om dagen nu för tiden... lite tråkigt kanske, men det får vi leva med!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: aner

Du e så duktig som jobbar :) men nu e det helg så då får du vila och käka godiset ;)

2010-11-05 @ 09:55:12

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0