så är det

Igår när jag lekte taxi var det minusgrader igen. Det "varma" vädret kanske är över, för härromdagen stod det i GP att det ska snöa på onsdag.

Jag fick i alla fall skrapa rutorna på bilen när jag åkte ner för att hämta mamma och pappa, men som tur var hann de inte frysa igen tills jag skulle hämta syrran.

Det var första gången jag körde på motorvägen sedan jag fick mitt körkort... like konstigt, men jag brukar inte direkt köra så långt med bilen.


Vad har jag gjort idag?
Ätit chips. Suttit vid datorn. Ätit godis. Ätit mer chips och godis. Bra där!

Jag längtar tills gossip girl börjar!

Nu sitter jag här vid datorn igen. Nödvändig dag. Fast ganska skönt att bara ta det lugnt oxå. Men lite tråkigt. Ja ni fattar nog. Hej då!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0