måndag

Hallå. Hallå.
Jag är jätte trött. Vaknade innan väckningen ens hade ringt. Det betydde tyvärr inte att jag var pigg eller så!
Jag åkte iväg till jobbet. Hamnade i en kö på tio minuter. Där satt jag och krypkörde, med jobbet inom sikte, men jag kom inte fram. Lite smått irriterande.
Sedan fick jag skynda mig, för jag hade bara knappt fem minuter på mig att byta om. Hade tänkt stryka min skjorta, men det kunde jag ju glömma.

Senare fick jag veta av mamma att det visst hade varit olyckor på motorvägen, så det var antagligen kö för att alla fick köra en annan väg än motorvägen, eftersom den stängdes av.

När jag kom hem bytte jag och pappa torkarblad på missy bitchy, så nu kan jag förhoppningsivs se när det regnar. Innan har det bara blivit helt suddigt av att använda torkarbladen, och körde man i mörker och fick möte så såg man absolut ingenting!

Nu ska jag snart laga mat. Spagetti och köttfärsås. Mums!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0