Hipp hipp hurra

Efter jobbet skyndade jag mig hem för att byta om och äta innan jag begav mig hem till Caroline för att fira henne med förfest och sedan trädgårn. Vi hade det mysigt, vi fick bål, Carro öppnade paket, Anna hade bakat en tårta, och vi dansade.

Sedan tog vi tåget in till Gbg och gick mot trädgårn. Linnea hade skrivit upp sig på VIP listan, så vi kom in direkt och slapp stå och frysa i den långa kön.

Efter det partade vi på i några timmar men runt ett tröttnade vi lite, och begav oss till Donken.
Sedan tog vi kvart över två tåget hem, och när jag kom av tåget såg jag pappa skynda på en bit framför mig. Jag halkade efter honom och vi gick ihop hem.

En lyckad kväll!


Födelsedagsbarnet och Marcus

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0