Första advent imorgon!

I morgon blir det den vanliga första advents traditionen, att åka till jul på liseberg - och detta året verkar det ju ganska passande eftersom det för en gångs skull inte regnar.

Efter det ska syrran ha uppvisning, så jag ska dit och titta och fota. Så det kommer antagligen bli en hel massa foton efter imorgon - vi får bara se om jag har tid att ladda upp dem.

Jag känner mig lite tveksam för hur skarpa bilderna från uppvisningen kommer bli dock. Det är så jäkla klurigt att få till rätt inställningar för att få det skarpt... Speciellt när dem åker först och jag inte hinner testa det på något innan.

Jag var ju där förra helgen och testade, dem bilderna jag tog då blev väldigt suddiga, men jag tror att jag får ta med stativet - om det får plats där jag ska stå och fota då...... wish me luck! Haha!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0