dag ett, vecka två


Vart på jobbet idag igen.
Det är ganska knäppt. När jag är hemma rinner näsan som värsta galningen, och ögonnen rinner oxå.
Men hela dagen på jobbet har det varit lugnt. Eller ja näsan har la runnit lite då och då, men inte så farligt!
Nu sitter jag typ och grinar och snorar.
Jag måste typ vara allergisk mot nått här hemma typ??


Jag har köpt godis! 29,90/kg!! helt galet billigt! :D
Det blev 1,1 kilo, lite mindre än sist.... haha

Så köpte jag kakor, för imorgon ska Anna, Carro, Marcus och jag ha "kafferep/teaparty" med massa kakor.
Jag kom precis på ett problem... middag. Men det löser la sig! Jag får la klämma in det någonstans emellan, eller efteråt i värsta fall!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0