Upprepningar

Jag är som ni vet sjukt dålig på att uppdatera på helgerna.
Det spelar ingen roll att jag var ledig både tisdag, onsdag och torsdag denna veckan - men när helgen kommer då lägger jag av!?
Det som är ännu knäppare är att jag haft en massa tid att uppdatera denna helgen eftersom jag knappt gjort något alls, men samtidigt kanske det inte blir så intressanta inlägg då heller...

Så vad har jag gjort i helgen?

Jag har i alla fall tryckt i mig en hel fet chipspåse.
Jag har övningskört en hel jätte massa. Måste ju värma upp inför bilskolan...
Jag har varit och handlat en del av maten inför studenten.
Jag har varit och handlat stuprännor med pappa.
Jag har tittat på nyheterna. (typ ett halvår sen sist??)
Jag har laddat över balbilderna (och en hel massa andra bilder) på en hårddisk.
Jag har slingat mammas hår.


Vad har jag inte gjort?

Jo jag har inte tränat(!!!)
Jag har inte tvättat håret.
Jag har inte gjort något vettigt.
Jag har inte bloggat.
Jag har inte sett på eurovision.



Snart ska vi se hur resultatet på mammas hår blev. Blev det katastrof kommer hon antagligen beskylla sig på mig. Vilket kanske inte är helt konstigt, men ändå! Igår såg vi förresten världens sötaste rådjur!!
En mamma och två kid som stog mitt på vägen utanför köket! Gick inte så bra att i all hast försöka få kort på dem men ni får ändå se bilderna.


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0