ingenting alls

Jag sitter och lyssnar efter åska... Men jag tror bara det är ett flygplan som låter för tillfället!
Har suttit på Espresso house hela eftermiddagen, ja eller nästan hela dagen kanske jag ska säga eftersom det typ är eftermiddag nu?
Sedan var Marcus snäll och körde hem mig så jag slapp gå i regnet, och nu sitter jag här.
Sjukt uttråkad, och det finns inget att göra. Eller jag kan i alla fall inte komma på något.

Är det så här det kommer kännas efter studenten om jag är arbetslös?

Usch! jag som är uttråkad efter en halvtimma hemma. Hade det vart sol hade jag i alla fall kunnat sola.
Nu är det bara äckligt, fuktigt och varmt i hela huset, och regnit ute.

Nödvändigt inlägg. jag antar att ni inte är särskillt intresserade av att veta vad jag inte gör...
Nu ska jag fortsätta göra ingenting! ha det bra!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0