in my head

Igår kväll låg jag och funderade, som jag för övrigt gör ganska ofta.
Men det jag låg och funderade på igår, när jag egentligen skulle sova, var på bokstäver.
Om man skriver BTND, och utalar varje bokstav för sig så blir det ju ett ord.
Varför skriver man inte så istället för att skriva hela ord? Går ju mycket fortare.

För er som inte hänger med på mina knäppa tankar: BTND = BE-TE-EN-DE=Beteende

Eller som namnen Emma =MA
eller Emelie =MLI


Vad som egentligen pågår i mitt huvud är ett mysterium, men något som är ännu knäppare är det jag såg på Tyra Banks show precis. Kvinnor som blir gravioda utan att märka det, och får mens och hela köret, och sedan nio månader senare ploppar det ut en unge i toaletten...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0