Glee

Japp, det verkar som om jag hade rätt i mitt förra inlägg.
Glee har uppenbarligen börjat igen, fortfarande säsong 1, men volym 2 om jag fattar rätt.
Två avsnitt har gått.

Jag satt vid tv:n igår och zappade runt, jag stannade på tv4 eftersom det inte kom något annat, och tittade på ett reprisavsnitt av Glee - trodde jag.
Jag fattade ingenting, och jag kände inte igen någonting av händelserna, så jag skyndade mig upp på internet, och jag hittade ännu ett avsnitt som jag inte sett, så när jag tittat klart på avsnittet, och sedan tittat på Gossip girl och Bones - söndagens "Måsten" - så tittade jag på det avsnittet av glee som jag missat.

Nästa avsnitt kommer nästa söndag klockan 18 för er som vill titta!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0