*Detta fält måste fyllas i*

Tisdag idag mina vänner, och endast EN månad till studenten! HELT galet!
Var det inte nyår typ igår??

Dags att leta efter studentklänning snart kanske?


Veckans segaste dag är ju över i alla fall, vilket känns väldigt skönt! Nu är det bara resten kvar :P
Hela dagen har varit extremt ovanligt seg, eftersom vi haft svenska tal och behöver jag ens nämna den jobbiga gympan? (Men nu har jag bara en enda gympa lektion kvar i hela mitt liv!) och sedan slutade jag dagen på körskolan, och satt i en timma och lyssnade på ett informationsmöte. Sedan köpte jag mig ett startpaket med tio lektioner, och jag har bokat in nio av dem, tyvärr är inte den första förens efter studenten.

Ute har det både regnat och åskat, och nu ska jag la försöka ta tag i psykologin som jag har prov i imorgon, för om 40 minuter så börjar det första av kvällens alla program på teven ;)

Puss och kram! <3


Gissa vem som är med på skolans "grattis skylt!?"


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0